neddiesblogg

Alla inlägg under mars 2013

Av Anna Carlsson - 27 mars 2013 17:01

Nu har jag jobbat klart och ska snart iväg på aktiverings promenad med Wilmer. Bra socialträning med massor av andra hundar :)


     

Av Anna Carlsson - 26 mars 2013 14:20

Nelson som inte hemma hos mig inatt, anledning kommer ni få veta snart.  Men iallafall så drömde jag en mardröm om att han dog men inte riktigt föresten.. han blev en valp igen.. konstigt men jobbig dröm iallafall. Bevisar att vi inte kan vara ifrån varandra, hihi :)


 

Av Anna Carlsson - 25 mars 2013 15:43

..igår på träffen. Tar med mig mammas digital kamera nästa gång, lättare att bära på :) Men vi hade väldigt trevligt som vanligt och det var klarblå himmel. Wilmer sprang med de andra hundarna som om han varit på träff hundra gånger, roligt att han tyckte det var så skojj med hundträff :)

Av Anna Carlsson - 24 mars 2013 10:13

Underbart att gå promenad i detta väder. Tror att ganska många kommer så det ska bli riktigt trevligt :)



Av Anna Carlsson - 23 mars 2013 16:48

Suddig bild på Elsa :)

 

Man blir trött av att vara på utställning

       

Britta tyckte om den nya leksaken som Willmer vann idag :)

 

Av Anna Carlsson - 23 mars 2013 15:40

Det gick jättebra idag, det var kallt så vi fick hålla igång dom hela tiden. Av alla valpar tog Neddies hem både BIR och BIM :) Neddies Bring Joy To Life "Wilmer" BIR valp. Neddies Beauty Of Blond "Elsa" BIM valp. Neddies Brittania "Britta" 2a i klassen efter Elsa. Så roligt att se Elsa igen och dom var jätte fina i ringen tillsammans :)


                                 

Av Anna Carlsson - 22 mars 2013 14:51

Det är en inoficiell här i Karlskoga, 13 chresteds anmälda. Roligt när det kommer några stycken :)

Elsa den lilla vita puff tiken som vi sålde kommer imorgon också det ska bli så roligt att se henne igen!!

Wilmer är nästan fördig, han har bara badet kvar och det ska jag göra senare ikväll.

Av Anna Carlsson - 21 mars 2013 21:20

Vi köpte lite smått och gått på arken zoo. Godis, tuggben och en såndär tänkar grej.

Dom älskade den! Rigmor var den som värkligen tänkte till, häftigt att se :)

         

Presentation


Jag som har denna blogg heter Anna Carlsson och är 20 år. Jag har Chinese Crested uppfödning tillsammans med min mamma och vi älskar att åka på hundutställningar. Denna blogg handlar om mitt liv tillsammans med mina hundar och de äventyr vi åker på :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards