neddiesblogg

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Anna Carlsson - 15 mars 2013 19:13

Har fortfarande lite kvar att packa upp. Måste rensa min garderob innan jag kan hänga in alla kläder. Garderoben med mina kavajer har jag redan röjt lite i. Gissa hur mycket jag rensade den? Tre kavajer tog jag ut, haha.

Är grymt nöjd med mina skor jag köpt. Behövde vanliga röda. De matta orange ska jag ha till en kavaj som är i samma färg. Silver passar alltid till mycket. Och de andra två är mer till vardagen :)

 

Parfym köp på båten.

 

Det efterlängtade trimbordet är äntligen köpt! Väldigt smidigt och lätt att bära då den går att vika isär på mitten.

 

Lite roligt smått och gått som vi fick på crufts.

         

Mamma köpte denna fina som vi ska hänga upp på väggen

 

Har köpt detta schampo tidigare till vit päls och tycker det blir bra resultat..

 

..så nu köpte jag speciellt för svart päls. Får se om det blir lika bra. Ska testa nästa helg till tävlingen.

 

Vart glad när jag hittade den här. Har hört från många håll att summerwinds

olja ska vara bra så nu köpte jag den så får vi se :)

 

Och naturligtvis påfyllning av schampo.

 

Blandnings flaskor går alltid åt.

   

Av Anna Carlsson - 15 mars 2013 12:36

Dessa spännen är helt klart bäst tycker jag. De är lätt att ta på och sätta om. Och de sitter kvar!

Roligt när man hitter nya färger också. Små till nakna och större till puff.

   

Av Anna Carlsson - 15 mars 2013 10:26

Många undrar hur Biancas färg utväcklar sig. Lyfte på pälsen och tog några bilder så ser man tydligt hur hon ser ut :)


               

   


Av Anna Carlsson - 15 mars 2013 10:22

Innan vi åkte tog jag kort på hennes hals för jag tyckte att hon blivit solbränd då. Inget i jämförelse mot nu ;)


   

Av Anna Carlsson - 15 mars 2013 10:10

Min största förvåning var att Britta har blivit så himla solbränd på dessa två veckor. Hon är jätte svart! Ser att dom har växt också. Alla hundarna har fått sig ett bad, bara Nelson och Musse kvar.

Ska försöka fota lite hund grejjer jag köpt i England.



           

Presentation


Jag som har denna blogg heter Anna Carlsson och är 20 år. Jag har Chinese Crested uppfödning tillsammans med min mamma och vi älskar att åka på hundutställningar. Denna blogg handlar om mitt liv tillsammans med mina hundar och de äventyr vi åker på :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards