neddiesblogg

Alla inlägg under mars 2013

Av Anna Carlsson - 31 mars 2013 15:32

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig

             

Av Anna Carlsson - 30 mars 2013 14:03

Bilder på några spralliga hundar :)

       

Amie och wilmer tyckte nog att det var roligast att få komma till stugan, där var det rejs som gällde hela tiden :)

             

Haha, älskar dessa miner!!

 

 

 

   

Amie och Rigmor sugna på godis

 


              

Mys Rigmor :)

          

Nelson började leka med Wilmer, hihi :)

   

Av Anna Carlsson - 29 mars 2013 20:01

Mysigare hund får man leta efter! Hon har legat runt mina armar hela natten :')

Mina absolut favorit bilder på mig och Amie som min bror tagit när vi var i Gibraltar.

                 

Detta foto är taget av Amanda Sjöö i Stockholm.

           

Inte alltid lika charmig ;)

 

 

Amie bara någon dag gammal :)

 

Oj oj så söt hon var :')

 

Av Anna Carlsson - 29 mars 2013 19:50

 

Nu när man går in på varje hund så behöver man inte klicka sig vidare till någon information utan allt står på en och samma sida. Gå in och kika om ni tycker det vart bra :)

Försöker hitta ett program som jag kan göra om hemsidan i också, har tröttnat på färgerna och vill ha lite mer design och grejjer :)

Om ni har några synpunkter på hemsidan så säg gärna till! Allt för att den ska bli bra :)


www.Neddies.se


 

Av Anna Carlsson - 29 mars 2013 19:18


 

Bir och Bim hundarna :)

   

Promenad på stan :)

   

Av Anna Carlsson - 29 mars 2013 18:55

Medans jag tog sovmorgon så anmälde mamma till en massa utställningar. Så nu är de flesta av sommarens utställningar anmälda, roligt!!! Jag åkte till stallet direkt när jag vaknade och tog mig en tur. Mamma och jag gick sedan en härlig promenad i Örebro med alla hundarna. När vi kom hem blev det bad för dom.

Imorgon ska vi åka till stugan vilket hundarna kommer gilla :) Jag ska också gå igenom min garderob med kavajer och klänningar så kanske jag kan få lite ordning där inne :)

Av Anna Carlsson - 28 mars 2013 18:45

Ska ut till stugan och ha det härligt :)

Men nu ska vi iväg till affären och köpa massa gott!!


   

Av Anna Carlsson - 27 mars 2013 20:26

Är grymt nöjd med Wilmer idag, han hade jättefin kontakt :) Superbra träningar, roligt med så stor blandning av raser också. Svårt att ta bilder eftersom det är lite mörkt när vi går plus att jag inte hinner för vi jobbar hela tiden, men ska försöka ta lite bilder nästa gång.

Presentation


Jag som har denna blogg heter Anna Carlsson och är 20 år. Jag har Chinese Crested uppfödning tillsammans med min mamma och vi älskar att åka på hundutställningar. Denna blogg handlar om mitt liv tillsammans med mina hundar och de äventyr vi åker på :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards