neddiesblogg

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Anna Carlsson - 12 mars 2013 11:51

Igår kunde vi knappt promenera hundarna, det gick knappt att gå. På sista promenaden var det värst. Amie lyfte nästan, hon tittade upp på mig hela tiden och tryckte sig intill mina ben. Så fort de gjort sitt gick vi in. Imorse släppte vi dom lösa vid stranden, det gick bra när vi gick iväg men när vi vände gick det inte lika bra, haha. Alarm stannade och gick inte ett steg till tills han blev kopplad. Han var nog rädd att blåsa iväg ;)

Av Anna Carlsson - 12 mars 2013 11:30

Det är storm här. Igår var det snöstorm och det gick inte att vara ute knappt, så vi bilade runt för att se oss omkring. Idag snöar det inte men fortfarande storm, har aldrig varit med om sådan storm förut. Vi hoppas att vi kommer med färjan imorgon, de är bara försenade än så länge. Hoppas verkligen att de går! Har pappas IPod som ja är uppkopplad på annars har jag ingen tillgång till internet så bilder och sånt får jag ladda upp när vi kommer hem.

Presentation


Jag som har denna blogg heter Anna Carlsson och är 20 år. Jag har Chinese Crested uppfödning tillsammans med min mamma och vi älskar att åka på hundutställningar. Denna blogg handlar om mitt liv tillsammans med mina hundar och de äventyr vi åker på :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards