neddiesblogg

Alla inlägg under oktober 2012

...

Av Anna Carlsson - 31 oktober 2012 19:20

Det blev lite grejjer från Ullared :)

 

En massa julklappar och pressenter vart köpta.

Köpte ett nytt skal till mig själv :)

    

Av Anna Carlsson - 30 oktober 2012 18:13

..och nu är jag helt slut..

ska lägga mig snart

Av Anna Carlsson - 29 oktober 2012 22:42

Jobbar väldigt mycket nu så hinner inte blogga så mycket om dagarna, men loggar

in på kvällarna iallafall :)


För övrigt så är valparna väldigt busiga nu, de blir mer och mer lekfulla och de blir lite

snabbare när de går :)

Tänderna växer så det kliar i munnarna på dom, de biter på allt de kommer åt. Typ varandras öron.


                             

Av Anna Carlsson - 27 oktober 2012 19:33

Imorgon ska jag och tre vänner åka till Ullared, ska bli grymt roligt!! :)


 

Av Anna Carlsson - 27 oktober 2012 09:16

Vaknade tidigt idag, gick in till valparna direkt :)

De är så roliga och så söta nu!!

Bus med leksak för första gången.

             

Av Anna Carlsson - 26 oktober 2012 21:34

 

Av Anna Carlsson - 26 oktober 2012 20:43

..kan man vara det?? Längtar så sjukt mycket och det kliar i fingrarna!! Fast nu är det ju bara en vecka kvar till växjö :)

Det är ju inte bara att vara inne i ringen utan allt därtill som är så roligt.


Två bilder på Nelons och mig från USA. Tänk vilken tid vi hade tillsammans där, vi höll ihopp och vår relation blev ännu mer starkare. Trodde inte att det gick! Han höll humöret uppe i vått och tort, vilket smittade av sig på mig :)

Roligt att vi hann med en special vilket den första bilden är ifrån.

Den andra är från Westminster vilket var den häftigaste tävling jag tävlat på (bortsett från gryppen på Crufts)

Drömmer om att få tävla där igen! Det gick bra för Nelson, han blev utplockad av de fem bästa hanarna.

Han var så vacker, så vacker :')

   

Av Anna Carlsson - 26 oktober 2012 19:54

Lägger upp några bilder från den sista tävlingen i USA för Nelsons och min del.

Han blev BIR och somnade djupt på trimbordet innan vi skulle in i gruppen, tycker det var så gulligt! :)


                 

Presentation


Jag som har denna blogg heter Anna Carlsson och är 20 år. Jag har Chinese Crested uppfödning tillsammans med min mamma och vi älskar att åka på hundutställningar. Denna blogg handlar om mitt liv tillsammans med mina hundar och de äventyr vi åker på :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards