neddiesblogg

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Anna Carlsson - 4 oktober 2012 19:23

Har tagit kort på de kläder vi köpt av henne. De är både praktiska och snygga :)

Amie och Rigmor är lika stora så de brukar få dela på kläderna.


Gillar mycket när det går upp i halsen som det gör på denna tröja.

Den här är min favorit. Prickig med Hello Kitty märke på :)


 

Den här har också ett hello kitty märke och är randig istället. Den är tunnare än den andra.

     

Den här är också bra i halsen :) Varm och go

 

Likadan till Alram fast annan färg :)

 

    

Denna passar Musse perfekt, han passar i färgen också ;)


   

Av Anna Carlsson - 4 oktober 2012 16:42

Det blir så fina färger nu när det är höst så måste ut och ta kort någon dag :)

Just nu spöregnar det ute och har gjort en bra stund. Taggad för att rasta hundarna.. nej!

Lagar lite bacon röra först, min favvo mat :)


Alla valpar har tappat navel strängarna nu

Av Anna Carlsson - 4 oktober 2012 16:13

     

Nu börjar de få prickar på nosarna. Så gulligt :D

 

Pufftiken börjar få en brun nyans nu :)

 

Presentation


Jag som har denna blogg heter Anna Carlsson och är 20 år. Jag har Chinese Crested uppfödning tillsammans med min mamma och vi älskar att åka på hundutställningar. Denna blogg handlar om mitt liv tillsammans med mina hundar och de äventyr vi åker på :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards