neddiesblogg

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Anna Carlsson - 3 oktober 2012 19:47

Fick en känsla av jul nu ikväll, haha. Lite tidigt kanske ;)

Men mys belysningen är på och man känner doten av tända ljus. Nu tittar jag på bonde söker fru med Nelson inne på mitt rum :) Måste trimma hans ansikte imorgon btw..

Uppdaterade hemsidan nyss, skrev om valparna och fixade lite här och där.


Obeskrivlig kärlek

       

Av Anna Carlsson - 3 oktober 2012 12:47

A-kullen för två år sedan :)

 


B-kullen som föddes igår :)

 


Av Anna Carlsson - 3 oktober 2012 09:23

Förlossningen igår gick bra men tog väldigt lång tid till skillnad från förra gången då det bara tog tre timmar. Vid två började hon krysta väldigt mycket. Sen tog det lång tid innan den första valpen kom ut vilket var den vita pufftiken :)

En kvart senare kom den svarta puffhanen. Sen fick vi vänta i tre timmar tills nästa kom, det var en lång väntan! Men tillslut kom en svart klump och då var det inte bara en utan hon födde ut båda sammtidigt!! haha, gissa om vi blev förvånade. En svart nakentik kom och en svart pufftik, de är helt ljuvliga :') Rigmor har varit så himla duktig hela tiden, hon slickar och värmer dom.


         

Presentation


Jag som har denna blogg heter Anna Carlsson och är 20 år. Jag har Chinese Crested uppfödning tillsammans med min mamma och vi älskar att åka på hundutställningar. Denna blogg handlar om mitt liv tillsammans med mina hundar och de äventyr vi åker på :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards