neddiesblogg

Alla inlägg den 3 september 2014

Av Anna Carlsson - 3 september 2014 19:02


                                     

Av Anna Carlsson - 3 september 2014 12:00

Britta och Alram har varit så duktiga hela resan. Vi har verkligen haft det jättehärligt. Alram blev som valp på nytt på hotellrummet vilket hans mamma Rigmor också alltid blev när hon reste.

Alram vann öppenklassen vilket är väldigt stort i England. Finns ingen championklass så alla champions tävlar där. Sen möts alla klassvinnare i bästa hane. Där får man Cert och vinner eller så får man ett R-cert och kommer tvåa. Alram fick R-certet.

Britta tävlade i klassen innan öppen, minns inte vad den heter just nu. Hon vann sin klass vilken var sjukt roligt. Hon var så duktig! Sen i bästa tik vann hon R-certet, sjukt roligt att det gick så bra för henne. Det var hela 85 Chinese Cresteds anmälda  


 

               

Presentation


Jag som har denna blogg heter Anna Carlsson och är 20 år. Jag har Chinese Crested uppfödning tillsammans med min mamma och vi älskar att åka på hundutställningar. Denna blogg handlar om mitt liv tillsammans med mina hundar och de äventyr vi åker på :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards