neddiesblogg

Alla inlägg under oktober 2014

Av Anna Carlsson - 31 oktober 2014 20:30

Mamma och jag gick en sväng med gänget i mörkret.
Bianca, superpigga lilla maskot.

Sen blev det lite träning för småfisarna på bord. Asta och Dylan

Av Anna Carlsson - 31 oktober 2014 16:54

Badat Nelson och ska nu ut på en långpromenad med honom. Jag gjorde en egen mix som blev väldigt bra och krämig. Nelsons päls tog den riktigt bra, ska köra mer på den :)
De andra hundarna får bad imorgon.

Av Anna Carlsson - 26 oktober 2014 14:34

Nu har vi kommit hem. Dylan tyckte det där med ringträning var väldigt spännande. Många olika hundar. Vi var med och gick runt lite. Så träningen just nu är att vara bland andra hundar och att gå på vänster sida :)
Ska försöka ta bilder på alla träningar. Det är så roligt att titta tillbaka när det gått en tid.

Av Anna Carlsson - 25 oktober 2014 21:46

Hundar badade och fina idag. Provade lite nya prudukter, alltid roligt!
Imorgon ska Dylan och jag gå på vår första ringträning. Ska bli så roligt! Fast vi ska typ inte göra något, jag börjar med att gå runt lite och bara vara där liksom.
Nu säger vi godnatt.

Av Anna Carlsson - 24 oktober 2014 22:37

Dylan skulle nog helst krypa in under skinnet på Wilmer om han kunde. Här ligger han på Wilmer stackarn som är så snäll och tillåter det.
Blir ju nästan lite avundsjuk på Wilmer, vill också mysa med bäbis plutten <3

Av Anna Carlsson - 22 oktober 2014 19:21

Dylan har varit till veterinären idag. Det var så spännande och sprutan gik bra. I bilen påväg dit trodde jag att jag skulle bli döv haha men hemvägen sov han ;)

Av Anna Carlsson - 19 oktober 2014 19:03

Det gick väl inte sådär jättebra att fota ståbilder på honom idag. Men men jag slänger in lite av dom iallafall ;)


 


Skärpan sitter perfekt på väggen bakom ;)

                                 

Av Anna Carlsson - 18 oktober 2014 13:08

Trevligt att få komma på besök och träffa Zelda igen :)
Zelda var så sprallig så bilder gick typ inte att ta haha.

Presentation


Jag som har denna blogg heter Anna Carlsson och är 20 år. Jag har Chinese Crested uppfödning tillsammans med min mamma och vi älskar att åka på hundutställningar. Denna blogg handlar om mitt liv tillsammans med mina hundar och de äventyr vi åker på :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards