neddiesblogg

Alla inlägg under september 2014

Av Anna Carlsson - 30 september 2014 22:36

Åkte och tränade ett trx pass imorse, mitt första på hela sommaren så det kommer nog kännas ;)
Sen åkte pappa och jag ut till skogen och plockade lite kantareller. Wilmer fick följa med. Han fick ha på sig en tunn reflex väst så jag såg honom lätt :) Plutten skuttade omkring så lyckligt!

Mattes älskade pojk sitter så duktigt vid en stor karljohansvamp. Hans blick "är det såhär du vill att jag ska sitta matte?"
Sen måste man ju lukta lite på den

Av Anna Carlsson - 29 september 2014 11:53

I helgen var det marknad där det fyndades Hurtta kläder till hundarna. Supernöjd!!



Haha älskade Dylan ville vara med på bild här ;)


Britta står så duktigt medan Dylan retas och drar i lappen.


Amie alltid snyggast i rött!
Min bästa posar flicka <3


Alram


Rigmor (och Alram i bakgrunden haha)


Förra veckan köpte jag den här till Wilmer, bra passform och han lär synas :)


Sen var det ju då Dylans tur att få posa lite. Gick väl sådär haha. Har köpt en liten svart jacka till honom som han snart växer i.

Av Anna Carlsson - 28 september 2014 14:53

Det är ett hus som jag kikat lite på som är tillsalu, jag var på visning där för någon vecka sen. Det är ett litet hus med en större gård, perfekt för hundliv. Om drömmen slog in så skulle det bli mitt.


Nelson som seriefigur

 

Av Anna Carlsson - 28 september 2014 14:31

Dylan och Wilmer kommer allt närmare varandra.

Av Anna Carlsson - 28 september 2014 13:24

Igår var det hundens dag på arken zoo, så jag tog med mig lilla Dylan dit. Åkte dit sammtidigt som Sandra, Esters nya matte. Var superroligt att träffa lilla Ester igen och höra hur bra hon har det.
Ester och Dylan traskade omkring i affären så nöjda. Sen somnade dom i Helenas famn.

Av Anna Carlsson - 26 september 2014 21:54

Åkte ut tidigt till stugan med hela gänget idag. Har haft det jättemysigt! Jag tog nästan bara bilder med mobilen för kameran laddade ur. Men dåliga som bra lägger jag upp alla bilder från idag. Lillkillen deckade några gånger, många nya intryck för honom. Bara att åka bil dit är ju jobbigt sa han haha :)
Jag la ut en bädd och en filt som Rigmor kröp ner i direkt. Valpen min också.

Av Anna Carlsson - 25 september 2014 20:35

Idag har det varit en spännande dag för lillkillen! Åkt bil har vi gjort och varit i stugan. Imorgon åker vi dit igen men tänker ta med mig hela gänget då.

Av Anna Carlsson - 24 september 2014 23:10

Och vem vill vara med om inte min lillkille <3 Först var det roligt att dra och busa runt i allt men sen vart han lite trött.
Idag var han med på en vanlig promenad vilket vart en ganska lång för honom. Han traskade på och tyckte det var superkul. Men han fick sitta lite på armen i mellanåt.
Nu ligger han på min arm och sover.

Presentation


Jag som har denna blogg heter Anna Carlsson och är 20 år. Jag har Chinese Crested uppfödning tillsammans med min mamma och vi älskar att åka på hundutställningar. Denna blogg handlar om mitt liv tillsammans med mina hundar och de äventyr vi åker på :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards