neddiesblogg

Alla inlägg under december 2012

Av Anna Carlsson - 11 december 2012 19:16

Rigmor var på platts när plåtarna stod på bordet.

         

Musse vart åxo lite sugen

       

Av Anna Carlsson - 11 december 2012 13:16

Mobilbilder.

       

Av Anna Carlsson - 11 december 2012 13:01

Britta var lite ivägen när jag skulle packa ;)


   

Påväg till vårt flyg

     

God mat på hotellet

 

Amie är då inte nervös när vi ska tävla

 

Lite trötta efter tävlingen

     

Av Anna Carlsson - 11 december 2012 12:52

     

En av mina favorit dressar

 

Av Anna Carlsson - 6 december 2012 21:02

Mamma, jag, Amie och Alram flyger till Finland imorgon. Vi åker till Stockholm inatt och hoppas att vädret inte blir allt för jobbigt att köra i. Tävling både lördag och söndag. De har inte tävlat sen Växjö så Amie kommer vara piggelin! Hon löper åxo och det gör inte saken bättre, men men ;)


   

Av Anna Carlsson - 5 december 2012 18:01

Rigmor tittade på mig som om jag inte vore klok när vi skulle gå ut i snöovädret.


   

Av Anna Carlsson - 5 december 2012 17:51

Han snodde en bit banan från mig igår och nu när jag kom in i rummet står han med framfötterna på bordet och är med nosen i fruktskålen. Då hade han bitit hål på banan skalen och tagit sig en tugga. Hihi, gulligt :)


 

Av Anna Carlsson - 3 december 2012 16:13

Tänker på vilka resor man gör tillsammans med sina hundar, genom utställning får vi uppleva så mycket.

När jag tittar tillbaka på tävlingar och resor så ser man vad mycket som hänt, vad mycket man gått igenom.

När Rigmor och jag började var vi båda väldigt oerfarna men vi lärde oss lite i taget.


 

   

Vår första vinnst :) BIS-R Foto: Bonniveras

     

Foto: Rebecca Agronius

 

Första Cert i vänersborg

    

Rasspecialen-09 Foto: Rebecca Agronius

 

Världsutställningen i Bratislava

 

Här blev hon champion. Mitt första championat och hennes första :)

 

Norskt cert

 

Sen hände ju det otroliga. BIR på CRUFTS!

   

Hon var så sjukt duktig och så glad.

 

Lika pigg och glad ända in i gruppen.

 

BIR i England igen, andra certet

 

Askersund

   

Världsutställningen i paris. Rigmor vann klassen och fick R-cert

 

Crufts-11 Hon vann klassen sen 2a bästa tik med R-cert :)

 

Danskt championat, även nordiskt.

 

Crufts-12 Hon blev 2a i sin klass

 

Sen följde hon med mig till USA i ett halvår. Där blev hon väldigt fort Amerikansk champion

 

 
Älskar min vackra flicka!!

I sommar ska vi ut i ringarna igen. Har ett dröm championat kvar!


Presentation


Jag som har denna blogg heter Anna Carlsson och är 20 år. Jag har Chinese Crested uppfödning tillsammans med min mamma och vi älskar att åka på hundutställningar. Denna blogg handlar om mitt liv tillsammans med mina hundar och de äventyr vi åker på :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards