neddiesblogg

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Anna Carlsson - 3 december 2012 16:13

Tänker på vilka resor man gör tillsammans med sina hundar, genom utställning får vi uppleva så mycket.

När jag tittar tillbaka på tävlingar och resor så ser man vad mycket som hänt, vad mycket man gått igenom.

När Rigmor och jag började var vi båda väldigt oerfarna men vi lärde oss lite i taget.


 

   

Vår första vinnst :) BIS-R Foto: Bonniveras

     

Foto: Rebecca Agronius

 

Första Cert i vänersborg

    

Rasspecialen-09 Foto: Rebecca Agronius

 

Världsutställningen i Bratislava

 

Här blev hon champion. Mitt första championat och hennes första :)

 

Norskt cert

 

Sen hände ju det otroliga. BIR på CRUFTS!

   

Hon var så sjukt duktig och så glad.

 

Lika pigg och glad ända in i gruppen.

 

BIR i England igen, andra certet

 

Askersund

   

Världsutställningen i paris. Rigmor vann klassen och fick R-cert

 

Crufts-11 Hon vann klassen sen 2a bästa tik med R-cert :)

 

Danskt championat, även nordiskt.

 

Crufts-12 Hon blev 2a i sin klass

 

Sen följde hon med mig till USA i ett halvår. Där blev hon väldigt fort Amerikansk champion

 

 
Älskar min vackra flicka!!

I sommar ska vi ut i ringarna igen. Har ett dröm championat kvar!


Av Anna Carlsson - 3 december 2012 15:16

Valparna springer omkring som galningar runt fötterna på mig, busar.

Tittar på bilder från i sommras och från förra sommaren. Visst saknar man sommaren men jag tycker om vintern åxo, älskar snö!! :)


 

asgarv!

   

Av Anna Carlsson - 3 december 2012 13:51

Willmer fick sova i sängen en stund på morgonen och han älskade det. Men det kommer jag få sota för ikväll när vi ska sova, hehe. Vill inte att han ska sova i sängen på nätterna förän han kan hoppa upp själv. Men nu vet han ju att man kan sova där ;)


   

De är så mysiga. Nelson tycker det är jätteroligt med valparna och de älskar honom :)

 

Ibland blir inte kort riktigt som man tänkt sig, men det är dom som blir roligast ;)

   

Morgon promenad med Nelson. Det är riktigt kallt ute nu så det är bara han som kan gå lite längre. De andra börjar halta, de måste väl ha skor isåfall om vi ska gå längre.

 

Presentation


Jag som har denna blogg heter Anna Carlsson och är 20 år. Jag har Chinese Crested uppfödning tillsammans med min mamma och vi älskar att åka på hundutställningar. Denna blogg handlar om mitt liv tillsammans med mina hundar och de äventyr vi åker på :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards