neddiesblogg

Alla inlägg under december 2012

Av Anna Carlsson - 30 december 2012 20:38

Ser fram emot nästa års tävlingar med många färgglada outfits i ringarna ;)


 

 

 

 

     

   


 

Foto: Reeta Kuisma

 

Foto: Jossie Forsling

Av Anna Carlsson - 30 december 2012 19:28

Willmer var kanon duktig! Provade att vara med och springa runt en gång när det inte var lika många hundar och han tyckte att det var super roligt :)

Han började busa och stod fin i några sekunder när vi stannade. Tog upp honom på bordet en stund och där gav han pussar.


     

Av Anna Carlsson - 29 december 2012 22:32

Svårt att maka på honom när jag ska lägga mig ner! Han älskar att sova på kuddar :)

Älskade pojk.

 

Av Anna Carlsson - 29 december 2012 17:18

Det var en riktigt trevlig träff med många trevliga hundar och människor. Hundarna hade jätteroligt :)

Bianca och Willmer fick följa med, Britta skulle bara frysa. Under promenaden fick de sitta inanför jackan men sen när vi kom tillbaka fick de gå omkring och de tyckte att det var roligt med alla hundar :) Fast Willmer brydde sig inte så mycket om hundarna, han skulle bara hälsa på alla människor ;)


               

Sen blev Bianca lite trött ;)

 

Av Anna Carlsson - 28 december 2012 17:36

Pluttens ansikte är nyrakat :)

         

Av Anna Carlsson - 28 december 2012 12:12

Han gör sig redo för den händelserika helgen, han måste ju vila upp sig :)

Imorgon ska vi på träff i  örebro, då kommer han få träffa massa nakenfisar. Och på söndag ska vi på ringträning. Kommer ju inte springa runt med han direkt men det är bra för social träningen :)


     

Av Anna Carlsson - 28 december 2012 11:55

Bilder från rolig utgång :)

     

Av Anna Carlsson - 27 december 2012 22:05

Martin har inte sagt något alls om att han fått skriva om sina möten med varg i en tidning! Så vi blev väldigt överraskade nör han ger oss tidningen på julafton och slår upp sidan :D


      

Presentation


Jag som har denna blogg heter Anna Carlsson och är 20 år. Jag har Chinese Crested uppfödning tillsammans med min mamma och vi älskar att åka på hundutställningar. Denna blogg handlar om mitt liv tillsammans med mina hundar och de äventyr vi åker på :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards