neddiesblogg

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Anna Carlsson - 6 november 2012 15:39

Det var en sån häftig tävling som jag verkligen drömmer om att få komma tillbaka till!!

Tänkte lägga upp lite bilder som jag inte lagt upp någonstans tidigare. Både från tävlingen och från när vi var i NY tillsammans.


Bilder från när Nelson och jag var i ringen. Nu när jag tänker tillbaka så kommer jag på att jag inte allt var nervös.. Blir mycket mer nervös på mindre tävlingar.. Men jag tror att det är just Nelson, man kan nog inte vara nervös med honom. Han är mitt lilla helgon <3

   

Fixar iordning honom här. Det fick man inte göra ifred för tusen människor skulle ställa frågor, ta kort eller intervjua mm.

 

Det var väldigt trångt i ringen och det blev varmt av alla strålkastare, men försökte kyla av honom lite under tiden när tikarna dömdes. Han blev utplockad av de fem bästa hanarna så jag var grymt nöjd!

   

Den till höger om mig blev BIR. Riktigt snygg hund!

 

Jag, min bror, hans sambo och lilla Rigmor. Det var svin kallt i NY så på med alla kläder man hade ;)

 

Rigmor fick mycket uppmärksamhet när vi gick på NY gator. Hon var supernöjd naturligtvis ;)

     

 

Frihetsgudinnan i bakgrunden.

   

Sen får vi ju inte glömma detta!!

 

Hade turen att få träffa Alexander! Dagen innan tävlingen var det en känd hockeymatch som pågick och den var han på, så han kom och gick förbi oss och jag vart helt stum när jag skulle knäcka ur mig något på svenska.. Så det började med ett "excuse me" haha, svenska Anna svenska!! Kan vara svårt ibland att blanda språk ;) Men han blev väldigt paff iaf när jag började prata på svenska :)

 

Av Anna Carlsson - 6 november 2012 15:24

De är helt underbara nu! När man kommer in i rummet så hoppas de ut

ur sin korg och går och möter än. Så underbara :)


   

Presentation


Jag som har denna blogg heter Anna Carlsson och är 20 år. Jag har Chinese Crested uppfödning tillsammans med min mamma och vi älskar att åka på hundutställningar. Denna blogg handlar om mitt liv tillsammans med mina hundar och de äventyr vi åker på :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards