neddiesblogg

Alla inlägg den 19 maj 2013

Av Anna Carlsson - 19 maj 2013 21:44

Vi blir bara bättre och bättre på att ha trevligt på dessa träffar!! :)

Fint väder fick vi också.


       

Roligt att se hur fin lilla Elsa har blivit, underbart ansikte :) Neddies Beauty Of Blond <3

 

 

Ser lite mallig ut här ;) hihi

     

Någon gång måste bli den första träffen :) Underbart söt!!

   

Wilmer tycker det är roligt med träffar :)

 

Fina Elsa

     

Godis utdelning

 

Rigmor är på platts när det finns godis!

           

En pratglad herre ;)

 

Rigmor fick en bus kompis

         

Av Anna Carlsson - 19 maj 2013 11:05

Det blev premiär på agility hindrena. Alram sprang igenom tunneln och blev helt galen, kinesrejs!! Han hoppade till och med över den. Valparna vart nyfikna och kröp först igenom och sen vart de också helt vilda och rusade igenom den gång på gång :)


                         

Vi sprutade på dom med vattenslangen för det blev så varmt. Britta bus försökte torka sig på dynan ;)

               

Presentation


Jag som har denna blogg heter Anna Carlsson och är 20 år. Jag har Chinese Crested uppfödning tillsammans med min mamma och vi älskar att åka på hundutställningar. Denna blogg handlar om mitt liv tillsammans med mina hundar och de äventyr vi åker på :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards