neddiesblogg

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Anna Carlsson - 1 maj 2013 19:32

Malin Dahlberg och jag tog kort på varandras hundar, dom här bilderna tog hon på mina med min kamera. Tusen tack för det :) Dom jag tog på hennes lägger jag upp snart, det vart en del ;)


Britta ville inte riktigt idag men wille därimot var kanon duktig :)

           

Av Anna Carlsson - 1 maj 2013 19:07

Min vän Linnea följde med idag på tävlingen. Trevlig dag har vi haft med trevligt sällskap runt ringen :)

Neddies Bring Joy To Life "Wilmer" blev BIR valp och Neddies Brittania "Britta" blev BIM. Linnea visade henne i bir och bim och gjorde ett bra jobb :)


Alla bilderna jag lägger upp nu är tagna av Linnea Löfroth! :)

Mer bilder av henne med hennes egen kamera kommer inom kort.

 

Wilmer så duktig på att sitta fint. När det var Brittas tur blev det ingen bild som funkade för öronen stod rakt ut och hon ville INTE vara med, haha. På denna bild ser det ut som hon ber mig om att vi ska sluta ;)

   

Wille vill inte ha puss av matte!

   

Men han vet redan hur man ska posa

     


Mer bilder från dagen kommer!

Av Anna Carlsson - 1 maj 2013 18:03

En av alla jag tog, kommer fler ;)


 

Presentation


Jag som har denna blogg heter Anna Carlsson och är 20 år. Jag har Chinese Crested uppfödning tillsammans med min mamma och vi älskar att åka på hundutställningar. Denna blogg handlar om mitt liv tillsammans med mina hundar och de äventyr vi åker på :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards