neddiesblogg

Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av Anna Carlsson - 12 augusti 2014 12:23

Bilder från första gången vi var där. Då var det tre dagars tävling. Amie slog till med två BIR och ett BIM med cert och cacib. Hon blev också BIG2a och BIG 4a :D Hon blev dansk champion och dagen efter kom Rigmor tvåa och då gick certet över till henne och blev dansk champion. Alram kom tvåa hela den helgen.



     

BIG 4a

 

BIG 2a

             

Hela Amies skörd :D

   

Alram

     


Så fint!

     

Av Anna Carlsson - 12 augusti 2014 11:27

2012 var första gången vi reste till Bornholm, man blev helt fast direkt. Det är så fint :)

Två dagars tävling var det. Första dagen vart Amie BIR. Dag två vart Alram BIR och mamma Rigmor vart BIM, så vi svävade på moln kan man säga :)

Här är lite bilder från förra året därifrån. Hela gänget på en bild.

 

Eddie och min morbror var med och dom ska även följa med detta år också :)


   

Alram

 

Wilmer, 2a bästa hane med R-cert. Hans sista tävling :)

 

 

Britta

 

Amie

            


Bilder från dag två


Hjälpte till att visa en Chiuaua som var rasen innan vår.

     

Alram

   

Britta

 

Rigmor och Alram BIR och BIM. Alram blev också nordisk och dansk champion denna dag.

       

Presentation


Jag som har denna blogg heter Anna Carlsson och är 20 år. Jag har Chinese Crested uppfödning tillsammans med min mamma och vi älskar att åka på hundutställningar. Denna blogg handlar om mitt liv tillsammans med mina hundar och de äventyr vi åker på :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards